Lägesrapport 3 och förlåtelse

Lägesrapport 3 och förlåtelse

Simning, Cykling och Löpning: Det är på paus tillsvidare. Endast promenader i skogen och lite fincykling om tillfälle erbjuds, kanske ett vinterdopp ibland också. Var sak har sin tid. Det blev lite för mycket för min kropp efter mina senaste löparinsatser. Jag har ju...
Lägesrapport 2

Lägesrapport 2

Hur ser det ut i dagsläget för att jag om ca 6 år ska klara av en Iron man 70,3? Simma i öppet vatten: Jag har vid några tillfällen simmat lite längs med bojarna vid vår badplats. Jag provade även att crawla, svårt när håret inte är uppsatt och när man inte har en...